woensdag 13 april 2011

Beauty | Verzameling

Iedereen verzamelt wel iets. En ik heb een hele verzameling aan proefjes van parfum. Ik vind het handig, omdat je zo elke keer een klein flesje van een geurtje mee kun nemen. Je hoeft dus niet een grote fles mee te zeulen. Je kunt ook elke dag een ander geurtje opdoen en als hij op is, pak je gewoon een nieuw proefje. Nog een voordeel vind ik: proefjes zijn gratis! Je kunt zo heel veel geurtjes uitproberen. Mijn moeder neemt vaak geurtjes voor ons mee. Ik heb er dus ook best veel. Ik moet eerlijk zijn dat ik vaak niet een proefje opmaak, omdat ik dat dan nog best zonde vind. In mijn project 10 pan zit dan ook een proefje. Maar daar komt nog een nieuw artikel over.








Dit zijn volgens mij al mijn proefjes. Je ziet bovenaan wat kleine flesjes. Deze vind ik leuk om gewoon neer te zetten, omdat ze zo leuk zijn. Onderaan zien jullie de proefjes die al uit hun verpakking zijn. Deze neem ik dan ook regelmatig mee. In het midden liggen de nieuwste proefjes, deze heb ik nog niet uit de verpakking gehaald. Van Gils Her Aura by Night heb ik na vele proefjes 2 fullsize flessen. Deze geur vind ik echt heerlijk. En ik blijf hem heerlijk vinden, hoe vaak ik hem ook draag. Hiervan heb ik dus ook veel proefjes, zodat ik hem ook snel en makkelijk met me mee kan dragen. Elke keer neem ik me voor om ook andere proefjes te pakken, zodat ze opgaan, maar ik pak steeds Her Aura by Night. 


Binnenkort komt er nog een artikel met welke fullsize flessen parfum ik nu eigenlijk heb.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...