vrijdag 22 april 2011

Update project 10 pan week 1

Een week na de aftrap van het project 10 pan geef ik jullie een update. Het ene proefje van Her Aura by Night is op. In het pakje van de reinigingsdoekjes zit nog een doekje, dus die is vanavond ook op. De Dove bodybutter is ook bijna leeg. Wie weet waar je daar een fullsize pot van kan kopen?





Ik heb namelijk hier al bij de Trekpleister en Kruidvat geweest en ze hadden hem allebei niet in het assortiment. Ik vind deze bodybutter heel erg fijn en wil er graag een fullsize van. Voor de rest heb ik nog niet het gevoel dat de producten opschieten. Maar dit is nog maar na een week en ik heb al bijna drie producten op. Dus dat gaat dan wel weer snel. Ik hou jullie op de hoogte! Ik vind het wel lastig dat ik steeds deze producten 'moet' pakken. Ik wil namelijk ook weleens iets anders gebruiken. Maar tot nu toe hou ik me er trouw aan. Deze producten moeten eerst op, daarna mag ik weer lekker andere dingen gaan gebruiken! Volgende week komt er weer een update.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...