vrijdag 29 april 2011

Update lay-out

Zoals jullie misschien al konden zien is er de afgelopen paar dagen steeds wat veranderd op mijn blog. Bovenaan mijn blog zijn nu drie kopjes, startpagina, contact en over mij en mijn blog. Aan de linkerkant van de berichten staat een kolom met mijn persoonlijke profiel en de eerdere posts. Bij de berichten staan onderaan de tags waardoor je alleen de posts van een bepaald onderwerp kan lezen door op de tag die erbij hoort te klikken. Ook staat er You might also like gevolgd door drie artikelen die aansluiten op dit artikel. 


In de rechterkolom staat bovenaan een zoekfunctie waardoor je makkelijk in mijn blog kan zoeken zonder eerst alle artikelen langs te gaan. Daaronder staat een lijst met de meest voorkomende tags op mijn blog. Hierdoor kun je makkelijk naar een bepaald onderwerp zoeken door simpelweg op het woord te klikken. 
Daarna vind je een lijst met de tien populairste berichten van dit moment en daarna zijn er nog twee opties om deze blog te volgen. Eentje die laat zien dat je deze blog volgt en bij de andere kan je je e-mail adres invullen. Je wordt dan niet vermeldt op deze blog, maar krijgt alle berichten in je mailbox. Heel handig als je internet op je mobiel hebt bijvoorbeeld! 


Ik hoop dat ik jullie door deze post een beetje wegwijs heb gemaakt op mijn blog en het zo iets makkelijker heb gemaakt. Heb je nog tips, opmerkingen of verbeteringen? Mail het me of zet het neer bij de comments. Dan kijk ik wat ik aan kan passen.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...