zaterdag 23 april 2011

Swatches nagellak

Hierbij de beloofde swatches van de nagellak. De eerste foto is bij gewoon licht genomen en de tweede is bij een lamp genomen.




Van links naar rechts: out of my mind, where is the party, cosmos, disco, mirage.
Bij where is the party zie je niet echt de verschillende kleuren die je in het potje wel ziet, dus ik ben benieuwd of je die wel op je nagels ziet. De drie lakjes van La Femme bestaan dus vooral uit glitters met een klein beetje kleur, zoals ik al voorspeld had. Ik vind dit niet erg, omdat ik deze glitters over een andere nagellak heen wil doen. Maar je moet hier dus wel even rekening mee houden als jij gewoon alleen deze nagellak op wil doen. Wellicht is dit dan niet de nagellak voor jou, maar moet je even bij de andere kleurtjes kijken die geen glitter bevatten. 

Dit zijn dus swatches op papier omdat ik mijn eigen nagels wil sparen omdat ze zo slecht zijn. Ik hoop binnenkort weer swatches te kunnen maken op mijn eigen nagels. Mijn nagels moeten nog ongeveer een kwart van mijn nagelbed uitgroeien en dan zijn ze weer helemaal normaal en sterk! Nog even geduld dus!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...