vrijdag 22 april 2011

Shoplog Action, Kruidvat en Trekpleister deel 2

Vandaag deel 2 van mijn shoplog. Dit zijn alle producten die ik woensdag en donderdag bij de Kruidvat heb gekocht. 


van links naar rechts: Berry Sorbet, Pink Dragonfruit en Toffee Frappuchino



Als eerste heb ik drie keer een Essence Glossy Lipbalm gekocht. Ik had er thuis al eentje, namelijk Berry Sorbet en die vond ik zo fijn. Omdat die bijna op was, heb ik deze nog een keertje gekocht. €0,99 voor zo'n fijne lipbalm is natuurlijk niets. Pink Dragonfruit leek mij een heel mooi kleurtje en Toffee Frappuchino rook zo lekker dat ik hem wel mee moest nemen. Daarbij kwam ook nog dat Toffee Frappuchino uit het assortiment gaat en daarom maar €0,50 was, omdat je 50% korting kreeg.



 van links naar rechts: 
nummer 2 (wit met gouden shimmer), 
nummer 8 (roze met glittertjes) 
en nummer 13 (paars)



Ik had al een paar keer bij de stelling van 2true gekeken, maar de oogschaduws sloeg ik steeds over. Deze keer keek ik er wel naar en ik swatchte een paar testers. En verkocht was ik! Zoals jullie op de swatchfoto van mij kunnen zien, is de textuur van de oogschaduws wel heel verschillend. De witte en paarse zijn zacht, de roze is wat meer kruimelig door de glitters. Maar ze zijn geweldig! En voor 3 producten betaal je maar €6,- in plaats van €2,49 per stuk wat de prijs is als je een product los koopt.






Dit duo vond ik zo liefelijk en lenteachtig dat ik direct verkocht was. Ook zo'n mooi doosje, al is het schuifsysteem wel eerst even een gepruts, maar na een keer openschuiven gaat dat moeiteloos. Dit duo kost maar €2,29, geen geld dus. Deze kleurencombinatie heet 02 Sweetheart, wat ik de perfecte naam voor dit duo vind.






Deze oogschaduw heet 06 Bling bling. Wat een goede naam voor deze oogschaduw. Hij bevat heel veel kleine glittertjes. Deze oogschaduw is heel mooi om je ogen op te laten vallen. Het is een baked oogschaduw en soms is de pigmentatie dan minder goed. Bij deze oogschaduw is dat absoluut niet waar. En dat voor maar €1,40! 






Ik ben nog steeds op zoek naar de perfecte dupe voor mijn oogschaduw die bijna op is. Nog steeds heb ik deze niet gevonden en koop ik bijna elke grijze oogschaduw die ik tegenkom. Zo ook deze. Hij komt aardig in de buurt, maar ook deze oogschaduw is nog niet wat ik zoek. De grijze oogschaduw kost €1,59. In de kortingsbak kwam ik een gele oogschaduw tegen. Omdat ik nog geen gele oogschaduw had (dacht ik), nam ik deze mee voor €0,90. Thuis kwam ik erachter dat ik in een duo wel een gele kleur had zitten... Maar vooruit, voor €0,90 is dat geen schande. 





De Essence metal glam eyeliner gaan uit het assortiment!!! En ik vind dit juist net van die mooie eyeliners... Ik heb al een felroze kleur, maar toen ik deze mooie blauwe zag, was ik verkocht. Omdat ze uit het assortiment gaan, kreeg ik 50% korting en was deze eyeliner maar €1,15. Jammer genoeg is het kwastje een beetje uit elkaar gaan staan, maar met een beetje beleid kan je nog een mooi dun lijntje trekken. 




Als laatste heb ik een Catrice nagellakje gekocht in de kleur 100 Wine tastic. Deze gaat uit het assortiment en kostte dus nu maar €1,25 omdat er 50% korting op was. Omdat ik niet wil swatchen op mijn nagels, omdat ik ze wil sparen. Nadat mijn gelnagels eraf waren, had ik hele zwakke en slechte nagels. Nu wordt het alweer wat beter, maar wil ik ze sparen door ze niet te lakken en ze goed te verzorgen. Hierdoor heb ik de nagellak even snel geswatcht op een wit papiertje. Deze kleur is dieprood/bruin, bijna tegen het zwart aan. Een heel mooi kleurtje dat wel opvallend is. En daar hou ik wel van. 


Dit was mijn mega-shoplog. De beloofde swatches van de nagellakjes uit mijn vorige shoplog komen er ook aan. Deze zullen ook op papier zijn, om mijn nagels te sparen.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...