donderdag 21 april 2011

Shoplog Action, Kruidvat en Trekpleister deel 1

Ik heb weer eens geshopt hoor... En het is een beetje veel geworden. Woensdag en donderdag kwam ik met uitpuilende tassen thuis. Waarom woensdag en donderdag? Ik was woensdag laat vrij en pas half 6 thuis. Ik ging nog even heel snel naar de stad voor mijn mama en nog wat dingetjes voor school halen. Dus had ik maar een half uurtje. In die tijd kon ik niet voor dingen voor mijzelf kijken... Daar baalde ik zo van, dat ik vandaag maar weer even naar de stad ging :) 




Deze shoplog deel ik ook in twee delen op, want anders wordt het gewoon veel te veel. Als eerste ben ik naar de Action geweest. Ik had namelijk snelhechters nodig. Ook wou ik even kijken of ze een ladyshave hadden, want mijne is kapot gegaan... En met een mooie lange zomer kan ik niet zonder ladyshave. De snelhechters en andere schoolspullen zet ik niet op de foto. Dit is niet zo interessant. Voor school heb ik markeerstiften, pennen en snelhechters gekocht. 




De ladyshave kun je gebruiken voor nat en droog scheren. Ik vind dit wel heel erg fijn. Ook zit er een schoonmaakborsteltje bij, een beschermkapje en een oplader. Ik vind het handig dat deze ladyshave oplaadbaar is. Dit scheelt veel aan batterijen. Ik heb hem al gebruikt en ik vind hem fijn werken. En dat voor maar €7,59 bij de Action! 





Wat ik ook bij de Action tegen kwam, was deze french manicure set. Ik had al een keer een ander french manicure setje gezien. Ik twijfelde toen, maar besloot hem niet mee te nemen. Nu ik deze van Max Nails voor maar €1,29 zag liggen, kon ik hem niet weerstaan. Ook zitten er stickertjes bij om een mooi wit randje te kunnen lakken met een mooi boogje. Altijd handig natuurlijk. Op de achterkant van de verpakking staat precies hoe je het moet doen. Ik heb de roze kleur even uitgeprobeerd op mijn nagels om te kijken hoe roze hij zou zijn. Hij is heel natuurlijk, maar ik vind de nagellak wel een beetje een vies geurtje hebben. Ik ga het hele setje binnenkort even uitproberen :) 




Ik zag deze waterverstuiver liggen voor maar €1,39 en ik moest hem gelijk in mijn mandje gooien. Voor de zomer lijkt me dit een heerlijk product. Even wat koel water over je gezicht verstuiven. Je hoort ook dat dit zorgt dat je make-up beter blijft zitten, dus ik ben benieuwd. Ik ga dit nog uitgebreid testen. 





Mijn zelfbruinende bodylotion was bijna op. Ik word namelijk in de zomer bijna niet bruin, dus ik moet de natuur een handje helpen. Toen ik bij de Action deze zag, leek hij perfect. Een zelfbruinende bodylotion die hydrateert, wat wel nodig is met mijn droge huid. Deze bodylotion is voor de lichte tot normale huid. Volgens mij hadden ze geen andere variant. De andere variant is voor de normale tot donkere huid. Gelukkig heb ik een lichte huid, dus dat scheelt. Je krijgt 400 ml voor maar €1,79. Helemaal niet duur, want normaal kost zo'n fles ongeveer rond de €5,- / €6,- Een aanrader dus! (Mijn moeder vertelde later dat zo'n fles €6,75 kost! *shock* Ik heb dus veel geld bespaart!)






Daarna rende ik nog even snel de Trekpleister in. Daar zag ik 4 reisflesjes in een tasje. Deze kosten maar €1,99 per set. Omdat ze zo handig waren, heb ik direct maar twee setjes meegenomen. Er zitten 3 flesjes in met een draaiknop en een flesje heeft een spray. Ik vind deze flesjes heel handig voor op vakantie. Ze zitten ook nog in een handig tasje, die je ook nog voor andere dingen zou kunnen gebruiken. Een aanrader dus als je ze tegenkomt!






Toen ik bijna bij de kassa was, zag ik dit duo liggen van Catrice uit de Urban Baroque editie. Het is de kleurcombinatie C02 Feather Fan. Op de swatchfoto kun je misschien al een beetje zien dat de oogschaduw een beetje talkachtig is. Het pigment is niet super, maar je kunt gelukkig de oogschaduw wel goed opbouwen. Hierdoor krijg je toch veel kleur uit. Voor €1,75 een prima oogschaduwduo dus. Handig voor diegenen die geen kwast hebben is dat er een sponsapplicator bij het doosje zit. Deze voelt heel apart aan, een beetje rubberachtig. Ik wil nog gaan uittesten wat het verschil is tussen het aanbrengen van de oogschaduw met deze applicator en mijn kwasten. 


Morgen komt deel twee van deze shoplog online. Daarin zullen de dingen staan die ik bij de Kruidvat heb gekocht.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...