dinsdag 12 april 2011

Beauty | Shoplog 12 april 2011




Vandaag ging ik met mijn vriendin in Zwolle naar de stad. 
Omdat ze bij ons nog niet de nieuwe collectie van Essence en Catrice hebben, wou ik daar sowieso even naar kijken. 
In Zwolle waren ze bezig met de collecties aan te vullen, maar nog niet alle nieuwe artikelen lagen er. 
We hebben even lekker rondgesnuffeld en wat swatches gemaakt.
Ik moet zeggen dat ik me heel erg heb ingehouden, omdat ik deze maand voor schoolboeken veel geld kwijt was. Toch kon ik niet met lege handen de winkel verlaten.
Ik wil jullie even laten zien wat ik heb gekocht.






Een ketting van Pieces. Ik vind hem heel mooi. Het is een plaatje met in zwarte blokletters 'love' erin gedrukt. Rechts aan de onderkant zit ook nog een klein hartje. Hij komt tot mijn borst.


Van links naar rechts: Cosmos, Disco, Mirage


Drie glitterlakjes van La Femme Beauty. Deze lakjes zijn te koop bij voordeelwinkels voor 1 euro. Ik heb een donkerroze lakje met roze glitters genaamd Cosmos, een lichtroze/oranje lakje met gouden glitters genaamd Disco en een lichtblauw lakje met blauwe glitters genaamd Mirage. Van deze lakjes komen nog swatches, maar ik verwacht eigenlijk dat de kleur bij alledrie de lakjes wegvalt en je alleen de glitters ziet. Ik had namelijk eentje al stiekem geswatcht. 


Links: Where is the party? 
Rechts: Out of my mind

Close up om de verschillende kleuren van Where is the party? proberen te laten zien.


En van de nieuwe collectie van Essence heb ik ook twee nagellakjes gekocht. Namelijk de lakjes 43 Where is the party? en 52 Out of my mind. Where is the party is een lakje met verschillende kleuren, namelijk groen en paars, maar ik zie in het flesje er ook een tikkeltje grijs door. Out of my mind is een blauwgroenig lakje met shimmer. Het is lastig om deze beide lakjes te omschrijven, dus er komen nog swatches van. Het zijn in ieder geval echt beauties!




Wat ik bij de drie nagellakjes van La Femme Beauty kreeg was een matje met zuignapjes aan beide kanten. Dit matje is bedoeld om in de badkamer op te hangen, tegen de muur. Waar is die andere kant met zuignapjes dan voor bedoeld? Nou om je flessen shampoo of douchegel aan op te hangen! Er werd wel bijgezegd dat volle flessen eraf zouden vallen. Ik ga dit uitproberen en jullie het resultaat laten weten! 




Als laatste nog even een klein cadeautje voor mijn vriend. Hij is gek op Axe en ik ben gek op de geur Dark temptation, dus hiermee is hij blij en ben ik blij. Twee vliegen in een klap dus.


Ik heb vandaag dus niet heel veel gekocht. Van de nagellakjes komen nog swatches en reviews. Ook over het 'badkamermatje' zal nog een review komen. 

2 opmerkingen:

  1. weet er iemand waar je die zuignapmatjes kan kopen? Ik woon in België en zou ze héél graag hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb ze bij de Action gezien ;) Ik weet niet of jullie een Action hebben die ze verkoopt, maar je kan altijd even vragen

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...