zondag 17 april 2011

Persoonlijk | Schuldig

Mensen, ik voel mij schuldig! Ik heb al twee dagen niet gepost!
Ik zal even uitleggen waarom. Ik ben op vrijdag vrij van school, dus opzich had ik dan best kunnen posten. Maar vrijdagmorgen heb ik rijles en de rest van de vrijdag werk ik. Ik ben best wel even bezig met een artikel, dus dan kan ik niet even snel een artikeltje posten. Ik wil namelijk wel goede artikelen afleveren aan jullie :)




Zaterdag is ook altijd zo'n drukke dag bij mij. Zaterdagmorgen rij ik paard, daarna sjees ik naar huis, spring ik onder de douche, kleed ik mij om, prop een boterham naar binnen en race door naar mijn werk. En toen ik gisteravond achter mijn laptop zat en de site opende, werd ik ontvoert door twee vriendinnen van mij. Ze vonden dat ik even met hun mee moest naar de stad, een drankje doen. Uiteindelijk was ik om half 1 thuis en was ik zo moe dat ik zo mijn bed ben ingerold. Maar nu voel ik me dus heel schuldig dat ik geen artikelen heb gepost... Ik zal vandaag wel wat artikelen posten, maar vanmiddag is de Cascaderun ook. Dit is een hardloopwedstrijd. Daar ga ik kijken, net zoals iedereen hier, en daarna pak ik met nog wat meiden even een terrasje. Ik vraag me toch echt iets af, ik heb zo'n lang weekend en nog heb ik tijd tekort, hoe kan dat?? Nou dames en heren, ik hoop dat dit niet ieder weekend gebeurd en dat ik in het weekend gewoon veel artikelen kan posten. En hoe ik van dit schuldgevoel afkom? Door snel veel artikelen te gaan plaatsen! Have fun! :)

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...