maandag 11 april 2011

Fashion | Schoenenstash

Toen ik mijn schoenenkast aan het opruimen was, viel me eigenlijk op hoeveel paar slippers ik had.
Daardoor besloot ik maar direct even al mijn schoenen op een rijtje te zetten en er foto's van te maken.
Door middel van de foto's geef ik jullie een kijkje in mijn schoenenstash.






Achterste rij van links naar rechts: zwarte laarzen met hoge hak, zwarte laarzen met kleine hak, zwarte/donkergrijze pumps met hoge hak, lichtgrijze pumps met lage hak, gympumps met hoge hak, zwarte sneakers
Middelste rij van links naar rechts: blauwe slippers, grijze sneakers, bruine ballerina's, geruite roze/blauwe ballerina's met strikje, roze met wit gestreepte slippers, groene slippers, rode slippers met bloemetjes
Voorste rij van links naar rechts: witte Birkenstock slippers, grijze Birkenstock slippers en blauwgestreepte slippers


Ik ben gek op slippers en vooral in de zomer draag ik eigenlijk niets anders. Omdat ik ze zo snel verslijt, ben ik nu alweer op zoek naar nieuwe slippers om mijn collectie uit te breiden.


Morgen ga ik met een vriendin in Zwolle de stad in, dus wie weet wat ik tegenkom!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...