dinsdag 19 april 2011

Review zuignapmatje

Nadat ik het matje met zuignapjes had gekregen bij een winkel toen ik ging shoppen, had ik jullie geloofd dat ik dit matje ging reviewen. 
In de winkel hadden ze al gewaarschuwd dat grote volle flessen er weer af zouden vallen, dit klopt ook. Voor kleine flesjes is het matje uitermate geschikt. Ik gebruik hem ook voor kleine flesjes zoals desinfecterende handgel. Ook heb ik een ketting om een zuignapje heen gehangen. Zo heb ik altijd mijn ketting hangen en raakt hij niet in de knoop. Het is namelijk een heel dun kettinkje. Halfvolle flessen kan het matje ook aan, maar het is wel wat moeilijker om ze te laten hangen. In het midden blijven ze het beste hangen. Ik wil kijken of ik nog meer van deze matjes kan krijgen/kopen, want ik vind ze ideaal. Ik heb hem op mijn bureau geplakt, maar als ik er nog meer had, dan plak ik ze aan de binnenkant van mijn kast. 

2 opmerkingen:

  1. weet je nog waar je dit matje met zuignapjes hebt gvonden? ik kan het nergens vinden... marcogroenewegen@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb ze laatst nog bij de Action gezien, maar ze zagen er nu wel ietjes anders uit. Ze zijn nu wat meer afgerond en geen rechthoek

      Verwijderen

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...