woensdag 13 april 2011

Beauty | Project 10 pan

Wat? En Project 10 pan? Juist ja. Een project waarbij je 10 producten op probeert te maken. Eigenlijk mag je in deze periode ook helemaal niets kopen, totdat je de 10 producten op heb gemaakt. Omdat ik weet dat mij dit toch niet gaat lukken (denk aan de nieuwe collectie van Catrice en Essence), heb ik het voor mijzelf wat makkelijker gemaakt. Daar tegenover staat dat ik wel meer dan 10 producten op moet maken. Omdat ik producten eigenlijk nooit opmaak, wordt dit project een grote uitdaging voor mij. Ik moet van mezelf het project met minstens 15 producten gaan uitvoeren.


De producten die ik voor mijn project 10 pan ga gebruiken, ben ik aan het uitzoeken. Tot nu toe heb ik 4 producten, er moeten er dus nog minstens 11 bij. Als ik alle producten bij elkaar heb, komen er foto's van welke producten ik op ga maken. 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...