donderdag 14 april 2011

Beauty | Producten project 10 pan

Zoals beloofd ging ik voor jullie minsten 15 producten uitzoeken die ik zou gaan gebruiken voor het project 10 pan. Hierbij is het de bedoeling dat je de producten opmaakt. Omdat ik dit eigenlijk nooit doe, vond ik dit wel een leuke uitdaging. Uiteindelijk heb ik 16 producten uitgekozen die ik de komende weken op ga maken. 







Ik heb best veel huidverzorgingsproducten gekozen, omdat ik vind dat ik mijn huid beter moet verzorgen met bodylotions en bodybutters. Mijn huid is de laatste tijd heel droog en voordat het zomer is, wil ik natuurlijk wel af van die schilferige droge benen!



Daarom heb ik als eerste voor een body butter van sur plus gekozen. Het is komkommer en ik ben helemaal gek op deze bodybutter. Eigenlijk vind ik het zonde om deze op te maken, maar hij is al oud en moet een keer op. Deze wil ik gaan gebruiken voor mijn benen, omdat hij mijn benen heel zacht maakt.



Zo ver is hij nu leeg. Al best een eind dus. Je ziet in het midden al de bodem. Maar er zit nog genoeg in hoor. Vooral aan de randen. Dus deze heb ik niet zomaar op.


Het volgende is een klein potje van Dove Body Butter for extra dry skin. Hij bevat 30 ml. Deze gebruik ik vooral voor plekjes die door de droogte open zijn gesprongen en mijn ellebogen. Maar ook mijn hielen smeer ik hiermee in, zodat ze weer lekker zacht worden. 





Het volgende product is ook een crème, deze is van Nivea. Ook dit potje bevat 30 ml. Deze crème gebruik ik vooral als handcrème en deze gaat dan ook in mijn tas. Zoals jullie kunnen zien, heb ik hem nog niet veel gebruikt. Dit kwam omdat ik hem laatst ineens weer tegenkwam. 

 


Het volgende dat ik uit heb gekozen is een crème van de apotheek. Het is een gewone basiscrème, die prima gebruikt kan worden als gezichtscrème. Omdat mijn voorhoofd altijd heel droog is, vooral na het douche, ga ik hier deze crème opsmeren. Ik heb het nu al een paar daagjes geprobeerd om te kijken of mijn huid er goed op reageert en ik niet allemaal puistjes krijg. En ik moet zeggen dat ik zeer tevreden ben over deze crème. Daarom heb ik hem ook in mijn project 10 pan opgenomen.


Zoals jullie al konden lezen in het artikel waar ik het over proefjes van parfum hadden, zou er ook een proefje van parfum in het project 10 pan komen. Ik heb twee proefjes van hetzelfde geurtje genomen, namelijk Her Aura by Night van Van Gils. Beide proefjes zijn nog voor meer dan de helft vol, al kan je dat niet zien op de foto.


Ook heb ik een mascara in mijn project 10 pan opgenomen. Het is de mascara van Miss Sporty Studio Lash instant volume. Hij is bijna leeg en ik heb ondertussen ook een andere mascara liggen. Ik merk dat ik toch steeds die andere pak, terwijl ik deze eerst op wil maken. Daarom is de keuze dus op deze mascara gevallen.


Voor dit product geldt eigenlijk hetzelfde. Het is een zwarte eyeliner en ook bijna op. Ik pak toch elke keer mijn nieuwe zwarte eyeliner. Ik vind dit zonde, want hij begint al ietsjes uit te drogen en dan moet ik hem straks weggooien, omdat ik hem niet meer kan gebruiken. Voordat dit gebeurd, wil ik hem opgemaakt hebben.


Deze stick zag ik bij de Action liggen en heb hem uit nieuwsgierigheid meegenomen. Ik gebruik hem als highlighter onder mijn wenkbrauwbot en in mijn binnenste ooghoek en daar is hij heel geschikt voor. Maar hij kan ook op de lippen gebruikt worden. Ik merk wel omdat hij zo creamy is, dat hij snel opgaat. Ik gebruik dit product elke dag, maar ik verwacht niet dat hij supersnel opgaat. 




Verder heb ik nog drie oude lipglosjes. Deze heb ik al lang en zijn bijna op. Mijn taak is nu om ze helemaal op te maken, zodat ze wegkunnen. Het is een roze glosje, een nude glosje en een glansglosje, al lijkt hij in de huls geel. 


Ook heb ik al heel lang een deo. Omdat ik elke keer naar andere deo's grijp, staat deze al heel lang stoffig te worden achterin mijn kast. Vanaf vandaag wordt dat anders.


Reinigingsdoekjes. Ze liggen zo onhandig in mijn kast. Elke keer vallen ze eruit als ik de deur opentrek. Tijd om ze op te maken dus. 


Met de zomer in het vooruitzicht, wil ik mijn melkflessen ook wat bijkleuren. Aangezien de zon nog niet helemaal meewerkt, moet het maar op de kunstmatige manier. Door middel van een zelfbruinende body lotion bijvoorbeeld. Hij is bijna op en het wordt ook wel tijd om hem weg te gooien. Heel de dop is bruin uitgeslagen *brrr*


Nog een body lotion, deze is voor na het douchen. Dan is mijn huid droog en trekkerig en kan ik me mooi met deze body lotion insmeren. Hij zorgt voor hydratie van de huid.


En als laatste een glans body lotion. Leuk voor de armen en decolleté in de zomer. Hij zorgt voor een subtiele glans. Ook leuk voor als je een feestje hebt. Ik verwacht deze body lotion snel te pakken de komende tijd, omdat ik hem zo leuk vind.

Dit waren mijn vele producten voor het project. Elke week krijgen jullie een update. Hierbij zet ik dan de producten die (hopelijk) op zijn, hoe ver ik ben met de andere producten en hoe het me bevalt. Ik heb er zin in, jullie ook?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...