woensdag 20 april 2011

Kruidvat cadeaukaarten

Vandaag wil ik jullie iets vertellen over de cadeaukaarten die bij Kruidvat te koop zijn. Deze kaarten zijn verkrijgbaar in de bedragen €5,- / €7,50 / €10,- / €15,- / €20,- en €25,- 



Zo ziet het eruit als je het krijgt. 



Als je het envelopje openklapt, zie je dit. Ja de kaart zit er verkeerd om in, maar okee. 




En dit is dan je kaart. Ik vind het jammer dat op de kaart zelf niet staat hoeveel erop gezet is, maar gelukkig staat dit wel in het envelopje waar de kaart op vast zit. Elke keer als jij bij de Kruidvat betaald met deze kaart, krijg je een bonnetje hoeveel er nog opstaat. Hoe handig! Dan weet je nog precies wat je te besteden hebt. Heel fijn dat het bedrag niet in een keer op hoeft. Ik kan alleen maar zeggen: Wat leuk zijn die cadeaukaarten! Een leuke tip voor een vriendin die van make-up houdt. Kan ze lekker gaan shoppen. Deze kaart heb ik van mijn vriend gekregen. En ik heb er vandaag al gebruikt van gemaakt. Ik vind het superhandig!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...