vrijdag 22 april 2011

Happiness

Als ik naar deze foto's kijk, word ik weer helemaal vrolijk. Ik zal per foto even een korte toelichting geven waarom ik er nou eigenlijk zo vrolijk van word. 


Deze pony heet Berend. Eigenlijk ben ik te groot voor hem, maar toen we ergens naar toe moesten om kinderen op pony's te laten rijden, mocht ik er toch nog op! Je kunt je wel voorstellen hoe blij ik toen was. Berend is al sinds dat ik rij mijn lievelingspony. Hij is ook al oud, een jaar of 25. 



Op deze foto sta ik samen met Midnight. Midnight is het paard waar ik nu veel op rij. Ik hou van zijn streken en zijn karakter. Hij kan superlief zijn als je je niet vrolijk voelt en als je vrolijk bent, doet hij gezellig mee. Ik vind dat hij een topkarakter heeft.


Nog een foto van Midnight. Ik vind paardenogen heel erg mooi. En vooral die van Midnight, hij heeft amberkleurige ogen. Om bij te smelten. 



Ik vind dit zo'n leuk lief plaatje. Als ik hierna kijk word ik helemaal vrolijk en denk ik aan mijn eigen vriend.


Deze hakken vond ik zo mooi! Ik was er helemaal trots op dat ze van mij waren. Ik kan er niet de hele dag op lopen. Hakken van 10 centimeter en een zwakke rug is nu helaas geen goede combinatie... Maar naar feestjes of uitjes doe ik ze graag aan! 



Als ik naar onze konijnen kijk, word ik ook helemaal vrolijk. Het zijn al oudjes, de bovenste wordt dit jaar 9 jaar en de onderste is 7 jaar. Ik hoop dat ze nog lang bij ons blijven.



Als ik naar deze foto's kijk, schiet ik bijna alweer in de lach. Mijn zusje en ik gingen gekke bekken trekken voor de webcam en elke keer deden we iets hetzelfde, terwijl we dat niet hadden afgesproken. Hoe toevallig en grappig


Als laatste een foto van mijn zusje op Midnight. Net zoals ik is mijn zusje helemaal gek op Midnight en ze kruipt ook graag op zijn rug als ik een wedstrijd heb gehad. Ik vind het leuk dat mijn zusje mijn passie een beetje deelt. Ze rijdt zelf niet paard, maar vindt paarden wel heel leuk.

Dit zijn een aantal foto's waar ik helemaal vrolijk van word. Ik heb expres geen foto's van vriendinnen hierop gezet, omdat ze dit niet zouden waarderen. Maar van foto's met mijn vriendinnen word ik natuurlijk ook helemaal vrolijk. Vooral de mooie foto's die bij de diploma-uitreiking van de havo zijn gemaakt. Maar deze houd ik lekker voor mijzelf.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...