maandag 11 april 2011

Persoonlijk | Het allereerste berichtje

Hallo iedereen :)


Mijn eerste berichtje op mijn blog! 
Ik zal mij even voorstellen.
Ik ben Nicolien, 19 jaar oud en woon in Drenthe.
Mijn hobby's zijn zingen, tekenen, fotograferen, paardrijden, lezen, met vriendinnen kletsen, shoppen en alles op make-up gebied. Dat zijn veel hobby's en ik vind het ook jammer dat een dag maar 24 uur heeft. Waarom kan het niet wat meer zijn?? 









Ik woon thuis met mijn zusje en moeder. We hebben huisdieren, namelijk een hamster, 2 konijnen en een hond. De hamster heet Nona, de konijnen Snoepy en Stamper en sinds kort hebben we ook een hond, Ramani. 


Ik rij al sinds mijn 7e paard. Dit doe ik nog steeds bij dezelfde manege. In al deze jaren heb ik op veel verschillende paarden gereden en heb ik ook veel van mijn lievelingen weg zien gaan. Ik heb jammer genoeg geen tijd voor een verzorgpaard, dus rij ik maar 1x in de week. 


Ik volg de opleiding logopedie in Zwolle. Ik zit nu in het einde van het eerste jaar en vind het nog steeds helemaal super. Alles aan deze opleiding vind ik tot nu toe leuk, al is het wel een pittige opleiding.


In mijn vrije tijd ben ik veel bezig met make-up. Ik lees veel beautyblogs en experimenteer zelf ook. Ik vind dat make-up je sterke punten naar voren kan laten komen en je zwakke punten kan verdoezelen. Ook kun je met make-up veel verschillende kanten op. Daarom vind ik het zo leuk.


Maar waarom nou een eigen blog? Ik volg zelf veel beautyblogs en vind het ook superleuk om alles te lezen. Maar als ik aan het lezen ben, merk ik dat het gaat kriebelen om mijn eigen producten te gaan swatchen en te reviewen. Na veel wikken en wegen, heb ik er wel genoeg tijd voor, blijf ik het leuk vinden, heb ik besloten toch een blog aan te maken. Dus nu heb ik een eigen kindje om voor te zorgen en tot nu toe vind ik het superleuk!


Willen jullie nog meer over mij weten, laat dan even een comment achter.


Liefs Nicolien

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...