donderdag 28 april 2011

French Manicure




Zoals jullie hier al konden lezen, had ik een setje gekocht om een french manicure mee te kunnen maken. 




Dit heb ik gister even uitgeprobeerd. Het is even een kwestie van oefenen zodat je hem netjes kan aanbrengen, maar het is niet moeilijk! De tweede hand ging bij mij al veel netter. Het blijft ook goed zitten. Er is nog geen een nagel beschadigd, terwijl normaal nagellak bij mij na een dag al begint te chippen.


Conclusie: een aanrader voor mooie, nette, verzorgde nagels. En dat voor maar €1,29
De vieze geur in het begin trekt daarna weg en dan heb je hele mooie nagels. Je moet de witte nagellak wel goed laten drogen voordat je de roze lak erover aanbrengt, anders gaat het door elkaar lopen. Ik ga dit setje echt vaker gebruiken, want ik kan niet stoppen met naar mijn mooie nageltjes te kijken. 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...