woensdag 20 april 2011

FOTD Natural look


Mijn eerste face of the day. Het is een neutrale look, perfect voor het werk of naar school. Ik heb hiervoor een oogschaduwtrio van Rimmel gebruikt met een mooie matte witte oogschaduw, een roodbruinige oogschaduw en een donkerbruine oogschaduw. 






De matte witte oogschaduw heb ik gebruikt in mijn binnenste ooghoek en een beetje op mijn wenkbrauwbot. De roodbruine kleur heb ik over mijn bewegende ooglid aangebracht en de donkerbruine kleur in mijn crease. Let niet op mijn wenkbrauwen! Die worden vanavond weer flink aangepakt. Ik heb ze bijgekleurd met de eyebrow stylist set van Essence en daarna met wenkbrauwgel ervoor gezorgd dat ze in model blijven. Als mascara heb ik de Miss Sporty Studio Lashes gebruikt. Ik ben heel tevreden over deze mascara, omdat ze mijn wimpers goed verlengd en volume geeft. 

Deze look maak ik als ik niet heel veel tijd heb, omdat hij makkelijk is en er mooi uitziet. 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...