vrijdag 22 april 2011

FOTD Pink and sparkle


Vandaag een roze, glitterende FOTD. Deze look is gemaakt met heel veel verschillende producten. Ik heb eerst mijn wenkbrauwen gedaan met wenkbrauwpoeder en wenkbrauwgel van Essence. Daarna heb ik de oogschaduwbasis van de Hema gebruikt. 





Daarna heb ik als basis Catrice Absolute Eye Colour 300 Pink Rock Super Star op mijn bewegende ooglid opgebracht en in mijn binnenste ooghoek en op mijn wenkbrauwbot Essence Colour & Shine eyeshadow 06 Bling bling. Daarna heb ik wenkbrauwgel over de roze kleur aangebracht en daarna met mijn kleine kwastje 2true eyeshadow dazzlers in nummer 08 aangebracht over de roze kleur en op de wenkbrauwgel. 


Daarna deed ik er nog wat wenkbrauwgel overheen. En pakte ik een sample met grote zilveren glitters. Deze heb ik over de kleine glitters heengedept. Daarover heb ik weer de Catrice oogschaduw gebruikt, om de glitters te setten en ze een beetje roze te maken.



Om de look af te maken heb ik een MNY blush in 301 gebruikt en op mijn lippen een Essence Glossy Lipbalm in Berry Sorbet.

PS. die glitter op mijn wimper heb ik er wel weer afgehaald. Ik zag deze pas toen ik de foto's allemaal al had gemaakt en op de site had gezet.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...