woensdag 13 april 2011

Beauty | Essence You rock!

Essence komt weer uit met een nieuwe Limited Edition, namelijk: You rock!
Deze collectie zal bestaat uit verschillende producten. Laten we snel even gaan kijken.




Als eerste een oogschaduwpalette. Dit palette bevat 6 kleuren oogschaduw en een sponsapplicator. Ook bevat dit palette een spiegeltje, handig als je het palette mee wilt nemen. Dit palette is verkrijgbaar in 01 Chick's palette


Prijs: €3,99




Daarna *joehoe* een oogschaduwbasis! De basis zorgt ervoor dat je oogschaduw langer op zijn plek blijft zitten, maar zorgt als extraatje ook nog voor een mooie glans. Ik ben zeer benieuwd. Verkrijgbaar in 01 Rock chick's base
Prijs: €2,29




De lipstains zijn helemaal hot. Hierop speelt Essence heel goed in. Ze belooft langdurige gekleurde lippen. Verkrijgbaar in de kleuren 01 Let me in rose en 02 Your pink is on fire 
Prijs: €1,99



Ook deze collectie bevat weer een aantal nagellakjes. Van alles wat. Een bruinige tint, maar ook een knalroze nagellak. Verkrijgbaar in de kleuren 01 Cut off the beige, 02 Love, peace and purple, 03 Kings of mints, 04 Let me in pink en 05 Speed of blue light.
De volgorde van de kleuren van de nagellak op de foto is waarschijnlijk: 03 Kings of mints, 04 Let me in pink, 05 Speed of blue light, 01 Cut off the beige en 02 Love, peace en purple, afgegaan op de namen.
Prijs: €1,99


Ook altijd handig, een spiegel met borsteltje op zak! Even snel kijken of je make-up nog goed zit of je haar even snel borstelen, omdat je zo die leuke jongen gaat zien. 
Prijs: €1,29


En als laatste, een refreshing spray. Deze spray is geschikt voor gezicht en body. Hij verfrist en geurt ook nog eens. Verkrijgbaar in 01 Rock chick's refresher
Prijs: €1,99

Al met al een leuke collectie! Ik vind dat het een groot 'hebben-gehalte' heeft en ik wil ook veel van deze collectie. Ik denk dat ik de refreshing spray aan me voorbij laat gaan en ook de nagellak in de kleur 01 Cut off the beige, maar voor de rest ga ik zeker even kijken!


Deze limited edition is vanaf mei 2011 verkrijgbaar.
De prijzen zijn onder voorbehoud.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...