zondag 17 april 2011

Beauty | Essence Meet_me@holografics.com

Een budgetmerk dat holografisch gaat! Essence brengt een nieuwe limited edition uit. Deze limited edition zal in mei/juni uitkomen en dan zullen de rekken gevuld zijn met holografische producten. 


 





Als eerste cream to powder eyeshadow
Volgens Essence is het een luchtige en lichte textuur. Ik vraag me af of deze oogschaduws echt poeder worden. In het potje is het namelijk een cream oogschaduw, maar op de huid moet het een soort poeder worden. Ik ben benieuwd.
De oogschaduw is verkrijgbaar in de kleuren C01 gagalectric, C02 lil@c en C03 prism@tic white. De prijs van deze oogschaduw is €2,29


Het volgende product is een liquid eyeliner. Ik vind ze op de productfoto er heel mooi uitzien. Er is een paars/blauwe eyeliner en een witte. Naar de witte ben ik benieuwd hoe goed hij op je huid zichtbaar is .Verkrijgbaar in de kleuren C01 Blue Ray en C02 Prism@tic White. Prijs €2,29


Het volgende zijn de lipglosjes! De helderheid en glans van deze glosjes zou veranderen bij elke nieuwe lichtinval. De gloss zal dus steeds weer veranderen. Verkrijgbaar in de kleuren C01 Lil@c, C02 Holoberry en C03 Prism@tic White. Prijs €1,79


Holografische nagellakjes! Ik hoop dat ze echt holografisch zijn en niet duo-chrome, maar dat is gewoon even afwachten. Verkrijgbaar in C01 Gagalectric, C02 Lil@c, C03 Blue Ray, C04 Prism@tic White en C05 Holoberry. Prijs €1,79


Een bijzonder item in deze collectie is de body oil. Hij laat een geur achter en een subtiele glans. Ik ben zeer benieuwd naar deze body oil. Prijs €3,99




Als laatste voegt Essence ook nog een armbandje toe aan deze collectie. Dit hoeft eerlijk gezegd niet van mij. Ik zie de meerwaarde er niet van. Opzich is hij best leuk, maar je kunt overal tegenwoordig armbandjes kopen, dus waarom moet dit nou perse bij een limited edition? Prijs €1,99


Prijzen onder voorbehoud.


Mijn wishlist is eigenlijk alles... Ik wil graag alledrie de oogschaduws, de eyeliner sowieso in C01 Blue Ray, over de witte moet ik nog even nadenken en hem in de winkel bekijken. Alledrie de lipglossjes lijken mij heel mooi, dus die belanden ook vast in mijn mandje. Ik ben dol op nagellak, dus ik vrees dat ik me daarmee ook niet kan inhouden en dat ik ze alle vijf koop. Ook ben ik benieuwd naar de body oil. Het enige wat ik echt laat liggen is het armbandje. En wat willen jullie gaan kopen van deze collectie??

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...