maandag 18 april 2011

E.L.F.

Heel veel van jullie kennen vast de site van Eyes Lips Face wel, afgekort E.L.F. Hier kunnen jullie de site vinden http://www.eyeslipsface.nl/
E.L.F. is een online webshop met producten voor maar €1! Hoe goedkoop wil je het hebben? Ik heb al een aantal keer rondgekeken op deze site en inmiddels een wishlist gemaakt. Boven de €75,- betaal je geen verzendkosten meer. De verzendkosten zijn namelijk nog best prijzig, namelijk €7,45. Als je zelf niet aan de €75,- komt, zou je met wat vriendinnen samen kunnen bestellen. In mijn eentje zou ik al boven de €75,- uit kunnen komen, maar omdat ik dit wel heel erg veel vind, heb ik drastisch in mijn wishlist lopen
schrappen. 





Mijn wishlist op dit moment is:
Vloeibare oogschaduw in de kleuren Cream Dream, Berrylicious en Sexy Silver
Oogschaduw palette met vier kleuren in de kleuren Butternut, Drama en Ethereal
Highlighter voor het gezicht in de kleuren Spotlight, Golden Peach, Lilac Petal en Camilla
Vloeibare eyeliner in de kleuren Silver, Stardust en Copper
Shimmer Eyeliner Potlood in de kleuren Boldly Bronzed, Twinkle Teal en Plum Passion
Transparante mascara voor wimpers en wenkbrauwen
Ooglid primer
Verleidelijke vloeibare lipstick in de kleuren Pink Lemonade en Strawberry 
Superglanzende lipgloss met SPF in de kleuren Pink Kiss en Watermelon
Hoogglanzende gloss in de kleur Flirt
Lipstick in de kleur Gyspy
Blush in de kleur Glow
Nagellak in de kleuren Purple Dream, Red Velvet, Innocent, Mango Madness, Fushia, Punk Purple, Darvy Navy, Coral, Berry Pink, Burgundy, Champagne en Gum Pink
3-in-1 kwast
Oogschaduwkwast
Blendkwast
Schuine oogschaduwkwast
Creasekwast
Eyelinerkwast


In totaal zou dit mij €43,- gaan kosten. Dan zouden de verzendkosten er nog wel overheen komen. Voorlopig blijf ik nog lekker even op die site rondkijken en binnenkort ga ik een keertje wat bestellen. Hopen dat het allemaal goed gaat!

1 opmerking:

  1. Het is een super fijn merk voor maar 1 euro!
    zeker een aanrader ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...